Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Black
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Pre-order :) Naar verwachting in Januari bij ons; we krijgen hem als eerste!

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

De nieuwe CFMOTO 675SR-R herdefinieert de codes van de serie die werd geïntroduceerd met de 450SR.

De geheel nieuwe 675cc driecilindermotor, die door CFMOTO zelf is ontwikkeld, is met een gewicht van slechts 54 kg een van de lichtste in productie. Het totale vermogen bedraagt 100 pk bij 11.000 t/min. Het totale koppel bedraagt 70 Nm, geleverd bij 8.250 tpm.

De technische kenmerken verschillen van de bestaande 675-motoren, met een boring van 72 mm en een slag van 55,2 mm. Dubbele bovenliggende nokkenassen met gesmede zuigers zorgen voor een topsnelheid van 12.300 tpm en een topsnelheid van meer dan 220 km/u. Hij heeft een gaskabel, QuickShifter en Traction Control, die kan worden losgekoppeld en op 2 niveaus kan worden ingesteld.

De 130 mm KYB-vering is volledig instelbaar en hij is uitgerust met 300 mm J-Juan schijfremmen met 4 zuigers voor en 240 mm achter. De banden zijn CST S3 120/70 R17 en 180/55 R17.

Het frame is gemaakt van CrMo staal, met een 23,7° schuin balhoofd en 93,2 mm veerweg. Het totale leeggewicht is 189 kg, met een brandstoftank van 15 liter.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion