Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SRS - 2025

Nieuw
Zwart
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Incl. 5 jaar garantie!

CFMOTO 450SR-S
De CFMOTO 450SR S pompt adrenaline naar elke centimeter van je lichaam, terwijl het aerodynamische ontwerp kracht voor extra seconden tijdwinst ontketent. Open het gaspedaal voor maximale snelheid en beweeg gemakkelijk door de straten en op racebanen, waarbij je elke bocht in een duikpositie verovert.

Het ontwerp is geïnspireerd op professionele racen en is afgestemd om de aerodynamica te optimaliseren. Krachtige enkele swingarm verbetert de racevaardigheden.

KLAAR VOOR HET CIRCUIT
5 jaar garantie cfmoto motorfietsen
cfmoto 450srs
De haaienvin voorvleugel zorgt ervoor dat de lucht soepel over de carrosserie van het voertuig stroomt. Verborgen uitlaatpijpen passen perfect in de achterkant en zorgen voor een visuele impact.

De toevoeging van een tractiecontrolesysteem zorgt voor stabiel rijden op gladde wegen en onder uiteenlopende moeilijke omstandigheden.

Voortbouwend op de sportieve afstelling van de 450SR is de omgekeerde voorwielophanging nu voorzien van instelbare demping, voor de ultieme rijervaring in welke situatie je maar wilt.

Brembo-remklauwen zorgen altijd voor gecontroleerde remkracht en ABS voorkomt dat de wielen blokkeren en grip verliezen tijdens een noodstop.

Sectie toevoegen
Sectie bewerken
Sectie verwijderen
Kolom bewerken
Tekstbewerker bewerken
De achterrem is geüpgraded van een Φ220 mm enkele schijfremklauw naar een Φ240 mm enkele schijfremklauw met dubbele zuiger.

De slipperkoppeling zorgt voor een licht gevoel bij het schakelen en houdt het voertuig stabiel tijdens lastig terugschakelen.

Standaard automatische koplampen en ESS-noodremlichten zijn ook inbegrepen. Hetzelfde 5-inch TFT-scherm ondersteunt MotoPlay, inclusief schermprojectie.

Maak snel een afspraak voor een testrit!
0318-255835 / info@motormakelaar.com

Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
Motormakelaar te Lunteren
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion