Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 MT - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Wit/Blauw
cfmoto - 450-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

CFMOTO's bewezen en succesvolle 449cc paralleltwin-platform is getuned en verfijnd voor het plezier en de spanning van avontuurlijk rijden. De motor van de 450MT levert 32,5 kW bij 8500 tpm en 44 Nm bij 6250 tpm, terwijl dubbele balansassen de soepele gasrespons verbeteren en trillingen drastisch verminderen. Met een krukas van 270° maakt het kenmerkende geluid van de CFMOTO-motor de gebruikers enthousiast bij elke acceleratie, in elke omstandigheid. Dit maakt het rijden ook ongelooflijk gemakkelijk, als we ook rekening houden met een drooggewicht van 175 kg.

Het weggedrag op de weg en in het terrein wordt versterkt door de 200 mm veerweg van de KYB-vering, die verstelbaar is in de voorspanning en in 20 dempingsniveaus. De ergonomie is afgestemd op comfortabel cruisen op winderige wegen, maar garandeert ook volledige controle op de ruigste trails met een hooggebogen stuur en speciale voetsteunen.

Staat in onze vestiging in Almere
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion