Nieuwsbrief:

CAN-AM  SPYDER RT LIMITED - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
CARBON BLACK
can-am - spyder-rt-limited
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Semi-automaat
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

LET OP Summersales deals, nu € 1800,- korting op alle 2022/2023 modellen Ryker 900 en Spyder modellen.Deze korting is al van de vraagprijs afgehaald. Rij dus nu jouw Can-Am Ryker al vanaf € 36.990,-. Ook krijg je tijdens deze actie 2 extra jaar fabrieksgarantie en road-assistance. Pak nu dat voordeel!

Profiteer nu van van 5.99% rente op een financiering!

De Spyder RT Limited is de meest luxe en comfortabele Spyder binnen het gamma. Zorgeloos en uitgerust een vakantierit rijden van Amsterdam naar de Costa’s in Spanje is voor deze Spyder een “lachertje”. Deze Spyder is van alle gemakken voorzien, van 177L opbergruimte, zadel en handvatverwarming, verstelbare ruit en de vergrote floorboards van 57cm, overal is aan gedacht. Naast al dit moois vinden we op de RT Limited ook het BRP connect systeem terug.

Dit systeem maakt het mogelijk om met de joystick op het stuur, de apps op je telefoon te bedienen. Hoe waanzinnig is dat? Even snel het weer checken, of even snel switchen tussen muziek, dit is allemaal geen probleem. Het mooie 7,8 inch LCD dashboard maakt het mogelijk om, om alle belangrijke rijders informatie te tonen en daarnaast dus allerlei apps van je telefoon te streamen.

* te besturen met een autorijbewijs behaald voor 19-03-2013
** te besturen met een A motorrijbewijs of A2 behaald van 21-jarige leeftijd met Code 80

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion