Nieuwsbrief:

CAN-AM  RYKER 900 RALLY - 2022

Garantie: Ja
0 Km
ZWART
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Fabrieksgarantie: 24 maanden

LET OP! Nu mooie Start of the season deals, nu ? 2500,- korting op alle 2022/2023 modellen Ryker 900 Rally modellen. Deze korting is al van de vraagprijs afgehaald. Ook op de overige modellen zijn mooie kortingen te verkijgen. Zo krijg je op een Ryker 600 ?1200,- korting en op de Ryker 900 en 900 Sport ?1800,- korting.
Can-Am Ryker Rally 900
. Daar bovenop krijg je ook 1 jaar extra garantie en een extra jaar pechhulp verlening door heel Europa.

Draait het bij jou ook allemaal om sportiviteit, maar ook zeker op fun? Hou jij er van om het randje op te zoeken? Dan is de compleet veranderde Ryker Rally 900 echt jou machine! Los van het feit dat je met een *autorijbewijs of een ** motorrijbewijs een Can-Am mag besturen is deze ontworpen voor zowel nieuwe als ervaren bestuurders. Dit model is een gloednieuwe aanvulling op in de Ryker reeks waarbij het draait allemaal om handeling en sportiviteit op zowel hard als onverhard. Wat is er dan anders tenopzichte van het vorige Rally model:

- Rally banden en versterkte multi-spaak wielen

- Betere bescherming aan de voorzijde

- Een skidplate aan de onder kant van de Ryker, voor een betere bescherming aan de onderkant

- Aangepast inlaat met een luchtfilter aan de voorzijde

- Open achterspatbord

- Akrapovic geluiddemper

- Meer bescherming en comfort voor bestuurder, met handbeschermers, rally-stuur en comfortzadel,
Instelbare antislip voetsteunen voor meer grip

- Verbeterde KYB? HPG schokdempers voor en achter met externe afstelling en 2,5 cm extra veerweg

- Uitgerust met frame voor Max Mount om accessoires voor passagiers en bagage toe te voegen

- Rallymodus voor meer rijplezier op onverharde wegen

- Cruisecontrol



Vaak wordt er gedacht dat de Rally uitvoering alleen geschikt is wanneer je veel offroad rijd, maar dat is niet waar. De Ryker 900 Rally gedraagt zich waanzinnig op asfaltwegen, en vaak kiezen onze klanten juist voor het uiterlijk.



Door de lage zitpositie heb je veel tractie en een goede wegligging. Door alle veiligheidssystemen waaronder: ABS, tractiecontrole en stabiliteitssysteem is een Can-Am net zo veilig als een auto, misschien nog wel intelligenter zelfs. Zo berekend een Ryker exact welke veiligheidssystemen hij toe moeten inzetten en aanpassen, op welk gevaarlijk moment dan ook. Slim niet?



Alsof dat nog niet genoeg is, kan je zonder gereedschap en binnen enkele seconden de totale zit positie aanpassen. Zo kan je het stuur aanpassen en de voetsteunpositie. Ben jij 150cm, of 210? Dat maakt voor de Ryker niks uit, want voor alle lengtes kan jij eenvoudig je zit personaliseren.



Naast het feit dat een Ryker al een eye-catcher op zich is, is deze daarnaast met veel accessoires uit te rusten om deze volledig te laten personaliseren. Van de meest extreme kleuren tot aan alles wat betreft: performance, bagage, comfort en offroad. Verzin het en het is er!



De Ryker Rally 900 heeft een gemiddeld verbruik van zo?n 6,0L per 100km. Dat is netjes, maar wil je nog wat zuiniger rijden, dan beschikt de Ryker over een speciale ECO-modus. Zo kun je wanneer je lekker aan het cruisen bent wat zuiniger aan doen met de brandstof. Maar als extra op de Rally uitvoering de Rally modus, waardoor het mogelijk om tot bijna 90 graden op onverhard of in de regen te kunnen spelen!



Dankzij zijn CVT (volledig automatische versnellingsbak) hoef je eigenlijk alleen maar gas te geven en te remmen. Dit zorgt voor relatief onervaren bestuurders dat zij meer focus hebben op de weg, en voor de ervaren bestuurders een mooie manier om lekker sportief te kunnen rijden, omdat deze iets hoogtoeriger loopt dan een semi-automaat.



*? ?te besturen met een autorijbewijs behaald voor 19-01-2013


** te besturen met een A motorrijbewijs of A2 behaald van 21-jarige leeftijd met Code 80

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van DUCATI
© 2000 - 2024 Motoroccasion