Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2024

Garantie: Ja
3029 Km
LIGHT WHITE/M MOTORSPORT
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2022 - 2025
Modelcode: K67
Typenummer: 0E61

Technische informatie
Koppel: 113 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 303 km/u
Afmetingen (LxBxH): 207 x 74 x 121 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Historie
Aantal eigenaren: 3
Opties en Accessoires:
Bij aanschaf van deze motor 25% korting op een voorraadhelm naar keuze, BOS SSEC GP einddemper, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Buddyseatcover (0602), Carbon pakket (079A), Cruise control (0538), Dynamic Damping Control (DDC) (0223), Dynamic pakket (0235), Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), launch control, LED achterlichten, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Metaalkleur, M Gesmede velgen (079F), M pakket (018D), M Sport buddyseat (031A), M Stijlpakket (079E), Passagiers kit (0413), Race pakket (0228), Rijmodi Pro (0224), Sportdemper (019G), Teleservices (06AE), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion