 |
| Motor | Lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 4 kleppen per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, centrale balansas |
| Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
| Cilinder inhoud | 1.170 cc |
| Comp. verhouding | 12.0:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting, elektronisch motormanagement met deceleratie-uitschakeling, dubbele ontsteking |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 110 pk / 81 kW bij 7.750 tpm |
| Max. koppel | 116 Nm bij 6.000 tpm |
| Koppeling | Enkelvoudige droge plaatkoppeling, hydraulisch bediend |
| Versnellingsbak | Klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Cardan |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Driedelig frame bestaande uit voor- en 2-delig achterframe, met meedragende motor/transmissie, afneembare duobuddyseat |
| Vering voor | Telescoopvork, diameter 43 mm |
| Vering achter | Enkelzijdige aluminium swingarm met Paralever, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping (traploos) instelbaar |
| Remmen voor | Zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste 4-zuiger remklauwen |
| Remmen achter | Vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
| Voorband | 120/70 ZR 17 |
| Achterband | 180/55 ZR 17 |
| Wielbasis | 1.493 mm |
| Lengte | 2.105 mm |
| Breedte | 900 mm |
| Hoogte | 1.250 mm |
| Zithoogte | 805 mm |
| Drooggewicht | 219 Rijklaar kg |
| Leverbare kleuren | Stereo metallic matt,Black storm metallic/AurumBlack storm metallic/Light white, |
| Beschrijving | De R nineT Scrambler kent geen conventies: robuust, onaangepast, individueel. Zijn rijgedrag is evenwichtig en uniek. Met de Boxer ben je soeverein op weg, hij is beschikbaar voor elke spontaniteit. En de typische Scrambler-look in combinatie met de ontspannen zitpositie zien er goed uit - en zorgen vooral voor veel plezier. Ontwerp jouw R nineT Scrambler zo dat deze perfect in jouw leven past. Gewoon typisch #Soulfuel. |