Nieuwsbrief:

BMW  R 27 - 1962

72703 Km
Wit
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De BMW R27 was de laatste 250cc BMW en tot het verschijnen van de F 650 Funduro in 1993 ook de laatste eencilinder.

De belangrijkste verandering ten opzichte van zijn voorganger (R26) was de geheel vernieuwde montage van het motorblok in het frame. Dit was nu geplaatst op vier rubberen trillingsdempers, zogenaamde silentblocs, die op hun beurt 'stonden' op 4 supports op de wieg van het frame. Door deze innovatie liep de motorfiets op kruissnelheid naar begrippen voor die tijd erg rustig. BMW beschreef deze constructie als "Schwebe-motor". Een andere belangrijke verandering was de verplaatsing van de hoogspanningsspoel vanachter het deksel aan de voorzijde van de krukas en was nu geplaatst onder de benzinetank en wel in de uitvoering van de karakteristieke bobine. Tevens kreeg de spanningsregelaar (voltregelaar) ook een andere plaats: Eveneens onder de benzinetank.

De R27 werd tot 1966 geproduceerd.

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
Uitlaat verchroomd




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: SUZUKI in 2008 - In 1999 presenteerde Suzuki de GSX1300R Hayabusa, een motor waarvoor nog geen klasse bestond, maar die er een voor zichzelf heeft afgedwongen: de Ultimate Sports Machine. Vernoemd naar de Japanse valk die zich met snelheden van meer dan 300km per uur op zijn prooi stort met een stroomlijn die als een mes door de rijwind snijdt. Acht jaar later wordt de legende voortgezet met een compleet nieuwe Hayabusa met een vermogen van maar liefst 194pk! De nieuwe Intruder C1800R met de ultieme "classic cruiser look" in combinatie met een zeer krachtig 1800cc V-Twin motorblok. Een ongekend hoog koppel zorgt op ieder gewenst moment voor voldoende acceleratie en het gecombineerde remsysteem zorgt dat je ook ruim op tijd weer stil staat. Naast de Intruder M1800R zal in 2008 ook de nieuwe M1800R2 leverbaar zijn. Voorzien van een fraai gestylde koplampunit is maakt deze "naked" power cruiser de Intruder familie compleet! In 2001 presenteerde Suzuki op de Tokyo Motorshow de zeer vooruitstrevende B-King als conceptmodel. Vriend en vijand was verrast door het spectaculaire design en de stoere looks van de B-King. Het overweldigende aantal positieve reacties dat Suzuki op het conceptmodel kreeg was reden genoeg om de B-King ook daadwerkelijk in productie te brengen en wel nagenoeg ongewijzigd!
© 2000 - 2025 Motoroccasion