Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS 40 YEARS GS EDITION - 2021

Garantie: Ja
4796 Km
Zwart / Geel
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-40-years-gs-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BMW R 1250 GS 40TH Years Edition 

Bouwjaar: 2021 
Kilometerstand: 4.796
Garantie: ja 6 maand 
.

BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers

.
Nederlandse motorfiets afkomstig van de eerste eigenaar. Jaarlijkse service beurt is uitgevoerd en direct rijklaar ! 

.
voorzien van : 
- 3 delige vario kofferset met binnen tassen 
- Akrapovic uitlaat demper 
- Option 719 kleppen deksel 
- USB 
-Mistlampen
- Navigatie voorbereiden 
Comfort-pakket 
• Dynamic-pakket 
• Licht-pakket 
• Touring Pakket (Cruise control)
.
• Bandenspanningscontrolesysteem
• Connected services
• Keyless 
• Zadel verwarming
• Handvatverwarming
• Koplampen adaptief
• LED dagrijverlichting
• LED koplampen
• LED mistlampen
• Adaptief Demping Systeem (ADS)
• Anti Blokkeer Systeem (ABS)
• Cruise control
• Hill hold-functie
• Tractie Controle Systeem (TCS)
• SOS knop 
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion