Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS-ESA-ASC - 2011

Garantie: Nee
44000 Km
Polar metallic
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BMW R1200RT DOHC 2011
 

-In Topstaat verkerende bmw r1200rt
 

-In de zeer mooie polar metallic kleur
 

-Bouwjaar 2011
 

-Pas 44000km
 

-DOHC model dus met het sterkste en beste luchtgekoelde motorblok van 110pk
 

-Laatste model met de modernere voorvork en stuurschakelaars van de lc modellen
 

-Full options uitgevoerd
 

-Elektrisch in hoogte verstelbaar windscherm
 

-ABS
 

-ASC
 

-RDC bandenspanningscontrole
 

-Esa elektrisch instelbare vering
 

-Cruise control
 

-Radio
 

-Handvatverwarming in twee standen instelbaar
 

-Cilinderkopbeschermers
 

-Zach sportuitlaat voorzien van e-keur
 

-Comfort zit- en duo zitbank beide verwarmd
 

-Staat op zeer goede banden
 

-Heeft kort geleden vers onderhoud gehad
 

-Boekjes, facturen reservesleutels aanwezig
 

-Inruil eventueel mogelijk
 

PRIJS €8350 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)
 

  • Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak, inruil eventueel mogelijk. Getoonde prijs komen geen aflever kosten of wat dan ook meer bij. Is de te koop aangeboden motor niet geheel naar je smaak, zou je er bijvoorbeeld valbeugels, verstralers, ander zadel of wat dan ook op willen, wij doen niet moeilijk, bij ons is alles mogelijk.

    Op de vraag "wat is uiterste prijs" of welke variant dan ook geven wij geen antwoord, al onze motoren zijn al scherp geprijsd.

    Nieuwsgierig?  Meer info:

    www.newtownbikes.nl

    info@newtownbikes.nl

    06 23561795


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Alarmverlichting, Asc stabiliteit controle, Audio, Boordcomputer, Cilinderkopbeschermers, Comfort zadel, Cruise control, Customuitlaten, Cylinderbeschermers, Digitaal display, Esa elektrisch instelbare vering, Handvatverwarming instelbaar meerdere standen, In hoogte verstelbare ruit, knipperlichten, andere, Kofferset, Ledachterlicht, Ledknipperlichten, Rdc bandenspanningscontrole systeem, Sportuitlaat, Stalen / RVS leidingen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion