Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2018

Garantie: Ja
44183 Km
Blauw
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 13875

BMW R1200GSA in zeer goede staat met de volgende opties:

X182A DTC
X191A Dynamic ESA
X192A LED-koplamp
X193A Keyless Ride
X202A Dagrijlicht
X204A Hill Start Control
X221A Boordcomputer Pro
X222A Schakelassistent Pro
X224A Rijmodi Pro
Q230A Comfort-pakket
Q233A Touring-pakket
Q235A Dynamiek-pakket
X272A Voorbereiding navigatieapparaat
X350A Uitlaatsysteem verchroomd
X382A Handleiding Frans
X386A Handleiding nederlands
X413A Duozadel-pakket
X499A Verlaging
X519A Handvatverwarming
X530A Bandenspanningscontrole
X538A Snelheidsregeling
X562A Extra koplamp
X590A Richtingaanwijzer LED wit
X5ACA ABS Pro
X603A Diefstalbeveiligingssysteem
X680A Kofferhouder aluminium koffer
X6ABA Connectiviteit
X6ACA Intelligente noodoproep
X6AEA Teleservices
Q861A Style 1

- De motor wordt afgeleverd inclusief 6 maanden garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Quispel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion