Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA - 2015

€ 13.999,- € 14.499,-
46000 Km
Wit
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een BMW R1200GS ADVENTURE?

Mis deze zomerdeal dan niet!

Van €14.499 nu voor €13.999


Wij van Harder Motoren bieden je dit gave exemplaar bomvol opties aan. Deze motorfiets is afkomstig van 2015 en heeft pas 46.000KM ervaring en verkeerd in topstaat!

De motorfiets komt bomvol opties vanuit BMW:
- OEM 3-delige aluminium kofferset;

- OEM Verstralers;
- OEM Valbeugels blok;
- OEM Valbeugels kappen;
- OEM Comfort pack;
- OEM Touring pack;
- OEM Verchroomde uitlaatdemper;
- OEM Zwarte cardanas;
- OEM Zwart motorblok;
- OEM Alarm;

- OEM Navigatievoorbereiding;
- OEM Dynamic ESA;
- OEM Driving modus;
- OEM Cruise control;
- OEM Handkappen;
- OEM Bandenspanningcensoren;
- OEM ABS;
- OEM ESA;
- OEM Middenbok;
- OEM Handvatverwarming;
- OEM Keyless;
- Mudslip extra spatbord;

- Volledige onderhoudsbeurt;
- Beide sleutels;

Wij leveren de motorfiets af met een volledige onderhoudsbeurt, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Voor slechts €13.999 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 10 dagen direct gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.
 
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Comfortzadel, Cruise control, Customuitlaten, Garmin Zumo navigatie, Handkappen, Handvatverwarming, Kofferset, koplamp, andere, LED knipperlichten, Middenbok, Rijmodi, Topkoffer, USB aansluiting, Valbeugels, Verhoogde ruit, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion