Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 RT - 2000

Garantie: Ja
57288 Km
Zwart
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een vd laatste R1100RT modellen in onberispelijke staat 

* Bj 2000 , NL geleverde motorfiets... kijk naar de detail foto's voor de optische staat
* 57.288 km
* 1100cc boxer  4 klepper , injectie loopt keurig netjes
* ABS , goed werkend
* Handvat verwarming
* 2x zijkoffer  type touring
* 1x topkoffer
* hoog aftermarket windscherm , is electrisch verstelbaar
* in 3 standen instelbaar zadel
* Cilinder beschermers
*  Motor rijdt remt schakelt prima
* Stahlflex remleidingen
* Technisch ook goed bijgehouden NU:
- alle smeer olieen zijn vervangen
- Heeft 3 perfecte remschijven
- briks bougies  nieuw luchtfilter 
- accu is van 03-2024
-  Voldoende profiel  op de banden
* Incl. 2x boekje  5 reserve sleutels div. documentatie van onderhoud , BMW druppellader met insteekplug 
* Prijs 3299€ en inruil mogelijk
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion