Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 GS - 1994

47289 Km
Rood
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze BMW R1100GS hebben wij ingeruild van de 1e eigenaar.

Origineel Nederlands, 1 eigenaar.
Boekjes aanwezig, onderhoudsboekje, gebruikersboekje, helemaal compleet.
Best bijzonder voor een motor uit 1994.
Ook nog een zeer lage kilometerstand, nog geen 50dkm.

Hij rijd ook echt nog heerlijk.

Voorzien van diverse extra's.
Originele BMW zijkoffers.
Valbeugels.
Handkappen.
Getint windscherm.
Wunderlich comfortzadels.
Middenbok.
Grote tanktas.

Unieke kans om echt een hele nette R1100GS uit deze jaren te kopen.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion