Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 R - 2023

Garantie: Nee
3427 Km
Wit / Blauw / Rood
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS

BMW M 1000 R AKRAPOVIC in absolute NIEUWSTAAT! Afkomstig van de 1e eigenaar.

Maar liefst 209pk op slechts 199kg!

FABRIEKSGARANTIE T/M APRIL 2026

Voorzien van een AKRAPOVIC einddemper met Carbon endcap!

Bouwjaar: 2023
kmstand: 3.427

Complete onderhoudshistorie (facturen) aanwezig, volledig BMW dealer onderhouden (laatste service bij 2.748km)

Al onze motoren worden geleverd met een afleverbeurt (volgens opgave fabrikant)

Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.

Opties:


- ABS
- Aluminium gesmede M wielen
- Bar end spiegels
- BMW M verkorte kentekenplaathouder
- BMW M zadel
- BMW M seatcover
- BMW M remklauwen blauw
- BMW M Winglets (vleugels)
- Cruise control
- DTC Dynamic traction control
- Keyless Go
- Quickshifter (up & down)
- LED koplamp met M logo
- LED knipperlichten voor
- LED knipperlichten achter
- 5 Rijmodi (waaronder 3 Race-pro modi)
- Tractie control
- Wheelie control
- Launch control
- TFT Display
- Stuurdemper
- Rijmodus instelbaar (sport,road,wet)

Heeft u bepaalde wensen qua opties / aanbouwonderdelen? Vraag naar de mogelijkheden en wij verzorgen voor u de motor compleet naar uw wens.

Alleen het beste is goed genoeg voor deze razendsnelle supernaked. Zo perst de BMW M 1000 R liefst 209 pk richting z’n achterband, daarmee is de M niet alleen sterker dan de S 1000 R maar is het ook meteen de krachtigste naked bike op de markt! Kwestie van een punt maken. Om het voorwiel aan de grond te houden onder de verschroeiende acceleratiekrachten is de BMW M 1000 R uitgerust met geavanceerde elektronica en uit het WK Superbike overgenomen winglets. Deze aerodynamische hoogstandjes genereren liefst 11 kg extra druk op het voorwiel bij 220 km/u. Dit alles met maar één doel: Maximale controle als rijder. Om dezelfde reden kreeg de BMW M 1000 R ook de blauw geanodiseerde M-remklauwen en een verstelbare stuurdemper mee.

Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!

JVL Motors

Ambachtsweg 3C
5071 NS Udenhout (nabij Tilburg / Den Bosch)
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JVL Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion