Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2015

Garantie: Ja
18500 Km
ZWART
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2011 - 2025
Modelcode: K48
Typenummer: 0601

Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Interieur
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Aantal eigenaren: 2

-Topkoffer
-Valbeugels
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Audiosysteem ECE en voorbereiding voor GPS apparatuur (0267), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth Interface (0143), Boordcomputer, centrale vergrendeling, Centrale vergrendeling (0417), Comfort pakket (0431), Cruise control, Dagrijverlichting (0202), Diefstalalarmsysteem (0603), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Electronic Suspension Adjustment (ESAII) (0416), Elektr. verwarmde buddy en handvaten, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Hill hold functie, Hill Start Control (0204), Keyless Ride (0193), Koplampen adaptief, LED koplampen, LED mistlichten voor (0562), Middenstandaard, Pakket-1, Radio software (0395), Veiligheids-pakket-2, Veiligheidspakket (0430), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Volle kuip, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Leading shoe" betekent: Oplopende remschoen. Bij een simplexrem is een van de twee schoenen oplopend (tegen de draairichting van de trommel in) en de ander lossend (met de draairichting van trommel mee). Trommelrem waarbij twee remschoenen door een eigen nok worden bediend. Ook wel afgekort als 2LS. Op die manier worden beide remschoenen tegen de draairich­ting van de trommel ingeduwd. Hierdoor kan harder worden geremd dan bij een *simplex-systeem, dat gebruikt maakt van een oplopende en een lossende schoen. Een two leading shoerem wordt ook wel *duplexrem genoemd. Dergelijke remmen worden nu hoofdzakelijk nog toegepast op cross- een trial- modellen. Algemeen wordt nu gekozen voor schijfremmen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion