Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS - 2008

Garantie: Nee
103745 Km
Grijs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Net bij ons binnen deze motorfiets meer info en foto's volgen.

F 800 GS met ABS en voorzien van veel extra.

Waaronder : middenbok, valbeugels , jiffy verbreder, koffersteun beugels, handkappen, handvatverwarming, tanktasdrager, led koplamp maar ook de originele koplamp zit er er nog bij.

De motorfiets is voorzien van het fijn rijdende betrouwbare 2 cilinder Rotax blok.

Zeer betrouwbaar als een echte BMW die vele kilometers aan kan.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.



 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Handkappen, Handvat verwarming, middenbok, Om te bouwen naar 35kw, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Valbeugel, valbeugels, Zadeltasbeugels, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion