Nieuwsbrief:

BENELLI  TORNADO - 2003

13191 Km
ROOD
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10737

Benelli TORNADO Tre Novocento uit 2003 met slechts 13.200 kilometer op de teller. Deze unieke Italiaanse superbike combineert elegantie en kracht in één adembenemende machine. Met zijn 900cc driecilinder motor levert de Benelli TORNADO Tre Novocento opwindende prestaties en een meeslepend geluid. Deze motorfiets is goed onderhouden en verkeert in uitstekende staat. Het opvallende design en de exclusiviteit van deze limited edition maken hem tot een waar verzamelaarsobject. Mis deze kans niet om een legendarische Benelli TORNADO Tre Novocento uit 2003 te bezitten. Neem nu contact met ons op voor meer informatie of om een proefrit te regelen. Geniet van de ultieme rijervaring op deze prachtige Benelli TORNADO Tre Novocento.
Wij tanken al onze aflveringen mer milieuvriendelijke langhoudbare Ecomaxx brandstof
6 maanden garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion