Nieuwsbrief:

BENELLI  250 2C ELETTRONICA - 1972

Garantie: Nee
7500 Km
ROOD
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10831

SCHUURVONST!!!
Super originle 250C 2-takt van 1e eigenaar
Loopt, schakeld en remt super
Prachtige patrina
Wij tanken al onze aflevingen met langhoudbare mileuvriendelijke Ecomaxx brandstof
met Duitse papieren




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion