Nieuwsbrief:

APRILIA  SL 750 SHIVER - 2011

Garantie: Ja
9304 Km
Rood
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
aprilia - sl-750-shiver
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

APRILIA SL 750 SHIVER – Italiaanse stijl en krachtige V-twin prestaties

De Aprilia SL 750 Shiver uit 2011 is een sportieve naked bike met een karaktervolle 749cc V-twin motor die garant staat voor een meeslepende rijervaring. Dankzij de directe gasrespons, het sportieve rijwielgedeelte en het comfortabele zadel is de Shiver geschikt voor zowel dynamische ritten als dagelijks gebruik.

Met slechts 9.304 km op de teller is deze motor bijzonder weinig gebruikt en in uitstekende staat. De combinatie van Italiaanse design, krachtige prestaties en moderne techniek maakt deze Shiver een unieke keuze in het naked segment.

Waarom kiezen voor de Aprilia SL 750 Shiver?

  • 749cc V-twin motor met karakter en pit

  • Lage tellerstand: slechts 9.304 km

  • Sportief en wendbaar rijgedrag

  • Comfortabele zithouding en moderne styling

Prijs: € 5.489,-
Garantie: Ja

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken?
Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen?
Neem contact op en ervaar zelf het sportieve karakter en comfort van de Aprilia SL 750 Shiver!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion