Nieuwsbrief:

Rokemp Motoren

Uw motor; onze passie! Vanuit onze hobby zijn we in 1992 begonnen met motoren. Dit groeide al snel uit tot een pure passie. We zijn een klein bedrijf en doen alles op het gebied van uw motor. Bij ons kunt u terecht voor de aankoop of verkoop van motoren. Doordat we merkonafhankelijk zijn is iedereen welkom. We hebben ruime ervaring in alle mogelijke merken en uitvoeringen. Naast onze handel in motoren kunt u ook met een gerust hart bij ons terecht voor: Onderhoud Reparatie Revisie Schadeherstel Banden Stalling Tevens hebben wij ook diverse auto's voor de verkoop staan. Ook kunt uw bij ons terecht voor het vervangen van uw autobanden. Wij staan voor scherpe prijzen, kwaliteit en een persoonlijke aanpak.
Alle motoren van Rokemp Motoren
45 motoren gevonden
HONDA CBF 600 ABS
HONDA CBF 600 ABS
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2008, 17244 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER SPECIAL RH 975
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER SPECIAL RH 975
€ 15.999,- p/mnd klik hier
2024, 541 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 4.199,- p/mnd klik hier
2008, 28012 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2023, 2815 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2023, 4080 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2018, 22275 Km
DUCATI 796 MONSTER
DUCATI 796 MONSTER
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2013, 16133 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2016, 13875 Km
DUCATI MONSTER +
DUCATI MONSTER +
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2023, 9357 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2016, 25900 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2013, 31511 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 8.899,- p/mnd klik hier
2022, 19790 Km
MOTO GUZZI BREVA 750
MOTO GUZZI BREVA 750
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2009, 33795 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2020, 35016 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2021, 4403 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 8.799,- p/mnd klik hier
2022, 26284 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2005, 21946 Km
KAWASAKI Z 300
KAWASAKI Z 300
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2015, 15141 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2022, 12330 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.199,- p/mnd klik hier
2014, 22963 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion