Nieuwsbrief:

Motor-id

Voor alle reparaties en onderhoud voor alle merken motoren. Vertrouwd adres voor alle motorrijders. Specialisatie in Ducati en Triumph. Reparatie en onderhoud Vespa-scooters.
Alle motoren van Motor-id
7 motoren gevonden
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 19.995,- p/mnd klik hier
2018, 17600 Km
DUCATI STREETFIGHTER V4S
DUCATI STREETFIGHTER V4S
€ 27.990,- p/mnd klik hier
2023, 1550 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2013, 21600 Mls
KTM 690 SMC R
KTM 690 SMC R
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 10265 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2017, 17350 Km
TRIUMPH BONNEVILLE T 100 BLACK
TRIUMPH BONNEVILLE T 100 BLACK
€ 10.940,- p/mnd klik hier
2020, 9340 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2017, 72050 Km
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion