Nieuwsbrief:

Brinkman Motoren

Al sinds 1985 bekend in de motor wereld. Uw motor niet kunnen vinden? Wij kunnen u helpen zoeken. Inruilen of verkopen Heeft u een motor in te ruilen? Wilt u de motor verkopen of in consignatie verkopen? Neem dan contact met ons op. Op afspraak geopend Wilt u een motor bezichtigen? Wij zijn alleen op afspraak geopend ook in de avond of weekenden.
Alle motoren van Brinkman Motoren
31 motoren gevonden
HONDA VFR 750 F
HONDA VFR 750 F
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1990, 87609 Km
HONDA CBR 1100  XX SUPER BLACKBIRD
HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
2005, 77579 Km
HONDA VT 1100 C2 ACE
HONDA VT 1100 C2 ACE
1997, 34200 Km
DUCATI 916 BIPOSTO
DUCATI 916 BIPOSTO
€ 10.950,- p/mnd klik hier
1998, 33715 Km
HARLEY-DAVIDSON EIGENBOUW CHOPPER
HARLEY-DAVIDSON EIGENBOUW CHOPPER
1994, 1500 Km
PIAGGIO MP3 500 LT SPORT
PIAGGIO MP3 500 LT SPORT
2018, 20581 Km
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
2013, 30836 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1999, 140153 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2007, 18526 Mls
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
2018, 34566 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD STREET ROD VRSCR
HARLEY-DAVIDSON V-ROD STREET ROD VRSCR
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2006, 17037 Km
ZERO SR/S ZF 14.4
ZERO SR/S ZF 14.4
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2020, 11167 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2023, 4927 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 38236 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 19478 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2016, 37443 Km
DUCATI 996
DUCATI 996
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2001, 48708 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2021, 103348 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2004, 58056 Km
BMW K 1200 LT
BMW K 1200 LT
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1999, 63105 Km
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion