U kunt bij ons terecht voor :
•Normaal onderhoud (de jaarlijkse beurt of de 10-, 15- en 20 duizend km). ◦Dit gaat uiteraard volgens de specificaties van uw motorfabrikant. We zijn een officieel Kawasaki onderhoudsbedrijf.
•Schade herstel - klein of groot. ◦We treden desgewenst op als intermediar naar uw verzekerings maatschappij. Dat houdt in dat de schade begroting, het herstel en de afhandeling daarvan door ons wordt overgenomen. U heeft hier geen omkijken naar.
•Banden ◦Het nieuwe seizoen staat voor de deur en u stapt op… Oh ja. dat moest ook nog : een nieuwe band ! Wij vervangen binnen een uur uw band in onze werkplaats. Tevens kunnen we u adviseren over de juiste band voor uw rijomstandigheden en voorkeuren.
•BMS – Specials ◦kijk in onze sectie BMS – Specials voor meer informatie op onze website.
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.